Poštovani,
radi ostvarivanja cilja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću koji proizlazi iz odredaba Zakona o pravu na pristup informacijama, objavljuje se Prijedlog Pravilnika o sadržaju, rokovima i postupku trajnog stručnog usavršavanja primalja, magistra primaljstva, prvostupnika/ica primaljstva, primalja-asistentica i primaljskih asistenata.
Sukladno članku 11. stavak 2. Zakona o pravu na pristup informacijama u nastavku dajemo obrazloženje Prijedloga Pravilnika.
U izradu novog Pravilnika krenuli smo zbog sveobuhvatne revizije sustava trajnog stručnog usavršavanja Hrvatske komore primalja čija potreba nam se nametnula tijekom ovih 6 godina a posebice nakon prvog relicenciranja primalja.
Uvedeni su neki novi oblici trajne stručne edukacije i revidirao se sustav bodovanja edukacija. Nazivlje primalja smo uskladili na način da se odnosi i na muški rod i uskladili smo naziv primalja se onim nazivljem koji je propisan Zakonom o primaljstvu.
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane koji žele dostaviti svoje prijedloge, primjedbe i komentare na predloženi tekst Prijedlog Pravilnika o sadržaju, rokovima i postupku trajnog stručnog usavršavanja primalja, magistra primaljstva, prvostupnika/ica primaljstva, primalja-asistentica i primaljskih asistenata da to učine do 04. studenog 2016. godine na e-mail adresu: komora@komora-primalja.hr s naznakom „Primjedbe na Prijedlog Pravilnika o sadržaju, rokovima i postupku trajnog stručnog usavršavanja primalja, magistra primaljstva, prvostupnika/ica primaljstva, primalja-asistentica i primaljskih asistenata“
Savjetovanje je otvoreno do: 04. studenog 2016.
SLUŽBENE PODATKE možete pratiti na stranicama https://www.koronavirus.hr/
STANJE REGISTRA ČLANOVA PO ŽUPANIJAMA NA DAN 16.06.2020